İş özeti
Bilgisayar sistemlerinde hızlı ve kullanışlı teknik yardım sağlayacak yetkin bir Yardım masası teknisyeni arıyoruz . Temel teknik konulardaki soruları yanıtlayacak ve bunları çözmek için önerilerde bulunacaksınız.
Mükemmel bir Yardım masası teknisyeni, sorunu anlamak ve çözümünü açıklamak için iyi bir teknik bilgiye sahip olmalı ve etkin bir şekilde iletişim kurabilmelidir. Ayrıca müşteri odaklı ve zor müşterilerle başa çıkmak için sabırlı olmalıdırlar.
Amaç, şirketin itibarını ve işini korumaya yardımcı olacak müşteriler için değer yaratmaktır.
Gereksinimler
- Yardım masası teknisyeni veya diğer müşteri destek rolü olarak kanıtlanmış deneyim
- Ofis otomasyon ürünleri, veritabanları ve uzaktan kumanda ile ilgili çalışma bilgisine sahip teknoloji meraklısı
- Bilgisayar sistemlerini, mobil cihazları ve diğer teknoloji ürünlerini iyi anlamak
- Temel teknik sorunları teşhis etme ve çözme becerisi
- İngilizce yeterlilik
- Mükemmel iletişim becerileri
- Müşteri odaklı ve soğukkanlı
- BT, Bilgisayar Bilimi veya ilgili alanda BSc / BA